Nekateri so za vroče ♥/Someone like it hot ♥

Tisti, ki so hiteli s porokami pomladi in v zgodnjem poletju češ, da lovijo lepo vreme, te dni najbrž zelo čudno gledajo. Dnevi porok in gostij se še niso končali, saj je obilo jasnega vremena kot nalašč za takšna ljubezenska srečanja, čeprav ni predvideno v nobenem vremenskem koledarju. Kljub lepemu namenu, ki ga prinaša poroka, pa se mi smilita ženin in nevesta, pa tudi vsi prisotni, ki se morajo v tej vročini prestavljat iz prostora v prostor, v tesnih in odvečnih oblačilih.

Those that were rushing with wedding in the spring and early summer are probably very supprised with this weather that we are having now. Wedding days and partys are not nearly over and this sunny weather has something to do with it. Getting married in 37°C is acctualy not so much fun for the bride, the groom and all the guests.




V tej vročini je veliko bolje rezljat, lepit in šivat v trdi senčki. Ne bi zamenjala s svati :).

It is much better to cut, glue and sew in dark and closed appartmant in this extream hot end of the summer. I wouldn't change it with wedding guests.


V prijetno hladnem stanovanju nastajajo moji prispevki zaljubljencem uin mladoporočencem. Nekaj takšnih unikatnih prispevkov je že dobilo lastnike, drugi pa nove še iščejo.

In nicely cold appartmant are made these lovely cards, my cotribution to love birds. Some of the uniques already found their s, the new owners, the others still searching for one.


Voščilnice so narejene iz papirja in oblečene v tekstil različnih vzorcev ter šivane.
The cards are made from paper and "dressed" in cotton with lovely patterns.




Za vse, ki ste zaljubljeni ali pa se imate preprosto radi, pošiljam en objemček, vsem, ki malo postojite na mojem blogu pa želim le vikend.

I'm sending a bih hug to all inlove people and I wish to all of you readers one lovely hartfull weekend.

Komentarji

  1. Čudovite so, najbolj mi pade v oči sredinska z druge fotke! Iz česa so pa srčki?
    Lep vikend tudi tebi! Moj upam, da uspešen ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hot..hot...hot! Ne samo ovo vrijeme:))
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  3. joj, prvič sem v tvojem blogu, pa vidim,da sem zamudila lepe stvari.
    zanimive čestitke s srčki, zlasti kombinacija z voskom. res imaš super ideje.
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  4. Crvena boja, srca, točkice sve ono što ja obožavam!
    Ovako lijepe i zanimljive čestitke nisam dugo vidjela, sviđa mi se što se igraš sa raznim materijalima, šivaš...pečatiraš... prekrasno!
    Moj današnji post je baš za takve ljude kao što si ti, "samo svoje" i originalne:)

    Pusa:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čist vse so prelepe! Take vesele, pa zaljubljene, pa ...

    Veliko ljubezni želim tudi tebi in vsem tvojim! <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Srčki iz voska v kombinaciji z blagom in to ne s kakršnimkoli..takim lepim pisanim, barvitim, svežim. Enkratne so!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma kakva vrućina...kad napraviš ovako nešto preslatko,smrznem se od zavisti što nije moje!

    OdgovoriIzbriši
  8. Super ideja je tole z blagom in srčki so tako "cortig". Ali blago tudi prilepiš ali samo našiješ?

    OdgovoriIzbriši
  9. ooo kako čudovita zbirka "zaljubljenih" voščilnic. Krasno si jih skombinirala in lepo so ti uspele.
    Vračam objemček :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Super dobro ... papir oblečen v tekstil---

    OdgovoriIzbriši
  11. Joj, kako so mi všeč te tvoje "tekstilne" voščilnice! Ne morem se odločit, katera mi je najlepša.

    OdgovoriIzbriši
  12. Fletne voščilnice, še posebej tiste modro-rdeče kombinacije so mi všeč. Tudi jaz imam rada na voščilnicah šivanje ali koščke blaga.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave