Čas po tem/ Time after


Minil je predparznični praznični in kratek popraznični čas. Vse je mimo in lahko rečem, še dobro.
Imeli smo pestro. Začelo se je s slabim vremenom na 800km dolg poti, nadaljevalo z lepimi a kratkimi božičnimi dnevi in potem s tedenskim bivanjem na pedriatični bolnici. Novo leto smo pričakali doma v SLO v napol praznem stanovanju, a bili smo skupaj, vsi štirje, družina. Pravzaprav sta novo leto pričakala je hišni samec in mladiček. Z mladičko sva hitro zaspali, saj naju je omamil vonj domače postelje in kavča. Po enem tednu bolnišničnega počivalnika drugega ni bilo pričakovati. Takšno silvestersko spanje se mi je zgodilo prvič.
V prvih dnevih novega leta smo imeli prepoved obiskov. Večino prijateljev in družino sem videla bolj na hitro.Po vsem velikem načrtovanju pred odhodom se stvari hitro zasučejo in nič več ni bolj pomebno od zdravja.
Zdaj smo spet nazaj v svojem nadomestnem domu. Obkroženi s snegom, občasno jutranjo poledico, ki povzroči zmedo na cestah in množičen odvoz in vleko vozil iz jarkov. Tudi policija ima v teh dneh več dela. Danes za spremembo dežuje. To pomeni dan brez ledu, a hkrati tudi hitro naraslo vodo, ki še ni čisto upadla. Pestro je.

Pre-holliday, holliday and after-holliday time is gone and I can just say thank god.
All started with bad weather in 800km long way home. Then we had great christmas time and after that a week long children hospital accomodation. New year's evening we spent at home in half empty appartment. It didn't metter, couse I slept with my little girl at nine. I thing because of the smell of home bed and coutch :). this was the first time that I slept over the new year's eave.
First days we had destriction of visits, so I couldn't see much of my friends and family. After all big planing befor Christmas all turned upside down. The most important thing was health.
Now we are back in our temporarry home in Germany. We are sorrounded with snow, sometimes with morning ice, that couses problems on streets and police has more work than usuall.
Today is raining for a change.That means the day without ice, but water will rise again. 


Spet sem nazaj v blogovskem svetu, svetu vaših neskončnih idej, nagrad in presenečenj.
Anika  na  blogu Pasando mi je podarila nagradico in me uvrstila med 10 njenih najljubših photo blogov, tudi Leptir   me je presenetila, ko je označila moj blog kot Fabulous :)). Pokukajte na njune strani in poiščite inspiracijo v Anikinih umetniško obdelanih fotografijah ali pa poiščite idejo zase v montessori  blogu pri Leptiru. Razveselili so me tudi vaši komentarji in praznična voščila. Hvala vsem povrsti. Pogrešala sem vas, veter v jadra, zagon in inspiracijo.


I'm back in blogging world, world of endless ideas, awards and surprises.
Anika gave an award and put me in a list of her 10 favorite blogs and Leptir  surprised me, when she labeled my blog with Fabulous. :)) Go and look for inspiration in Anika's art photography or find some ideas in Leptir's montessory blog. Also all your comments and good wishes made me happy. I thank every one of you. I missed you, the wind in my sail, the force, inspiration.

Zdaj se grem asimilirat z naravo, mogoče mi da kak nov namig za prihodnje ustvarjanje. Če vi razmišljate že o zaljubljenosti in o tovrstnem prazniku, vam s tole razglednico odkrivam del svoje ljubezni.
Ste tudi vi te vrste?


Now I go assimilate with nature. Maby  I get a hint for my new creation. If you are allready thinking about love and celebration of it that's comming next month? With this Card I'm revealing a part of my love.
Are you also that kind?



Komentarji

  1. Lepo da ste nazaj, sem že kar pogrešala tvoje objave. Sicer to ni dobro, da ste del praznikov bili bolni, ampak glavno je, da se je vse dobro izteklo. Zaenkrat se še nič kaj ne spogledujem s februarskim praznikom. Sicer nisem niti ljubitelj valentinovega, ampak mogoče pa vseeno kaj ustvarim na to tematiko. Zaenkrat je moja inspiracija na počivanju. Se ne sekiram, berem in gledam TV, tudi to paša :) Vsekakor pa se že zelo veselim vseh tvojih noro dobrih idej, ki jih spremeniš v tako zanimive izdelke povezane z naravo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Se mi je zdelo, da stoji nek razlog za pomanjkanje objav :) Welcome back.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ojla. Tudi tokrat sem z veseljem obiskal tvoj blog.
    Lepo se 'mej in veliko zdravja ti želim. Stej kul. :)
    Lucis

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo, lepo, da si se vrnila. Sem te pogrešala! ;-)

    Upam, da ste zdaj vsi zdravi in v najboljši formi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobrodošla nazaj! Tudi jaz sem že pogrešala tvoje objave. Me veseli, da ste zdravi in v ustaljenem ritmu. Lepo se imej!

    OdgovoriIzbriši
  6. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  7. Drago mi je da si ponovo sa nama i da si dobro! Uživala sam čitajući sve što si napisala. Slike su jako lijepe, a ljubav prema prirodi osobno dijelim s tobom. Ona je odličan motiv za fotografiju a ujedno pruža užitak, mir i puni te dobrom energijom.
    Šaljem ti veliki pozdrav poljubac i pozdrav iz sunčane Rijeke.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vsem za takšno dobrodošlico :))). Lepo je, če nas kdo pogreša a ne?

    OdgovoriIzbriši
  9. O super, da si se vrnila, pogrešam tvoje lepe fotke!

    OdgovoriIzbriši
  10. Welcome back to blogging in 2011 - hope you had a lovely New Years break.

    OdgovoriIzbriši
  11. Welcome back! You are also an inspiration and thanks for the kind words. I am on vacation now and find it interesting how much I think about my fellow bloggers who I have never even met.
    Happy new year!

    OdgovoriIzbriši
  12. welcome back! I have been waiting for you to post. I hope all is ok now with your daughter. I love your first shot, so well captured.

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepo, da ste se pozdravili in že veselo migate v naravi. Lepo se imej.

    OdgovoriIzbriši
  14. glavno je da si opet tu, i čestitam na nagradama

    OdgovoriIzbriši
  15. Super, da si ponovno nazaj in hvala bogu, da ste se pozdravili.

    OdgovoriIzbriši
  16. Ojoj, samo, da se je na koncu vse dobro izteklo. Resnično, je zdravje najpomembnejše.

    Valentinovo - zame je vsak dan valentinovo (ha, ha). Praznika ne praznujem in ponavadi tudi nič ne pripravim v tem smislu. Veliko rajši mojega dragega preseneti s kakšno malenkostjo čez leto.

    OdgovoriIzbriši
  17. Gorgeous card! Nature is so inspiring

    OdgovoriIzbriši
  18. Beautiful - you really take creative photos - love this one!
    Hugz from Sweden!!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave