Kreativno Vs. kreativno

Zima je bila precej dolga.
       

Sicer je še ni konec, a prvi znaki konca so tu.

Zdaj bom končno lahko šla v lov na pomladno zalogo materiala. Celo zimo sem hrčkala, medvedkala, ježkala in polhkala ideje. V trgovini so bili najbrž navdušeni, ko so me zagledali pri polici s časopisi in revijami. Redna stranka.
Tri prelistat, eno kupit je star recept, ki sem ga uporabljala v Sloveniji, kjer več revij s kreativnimi idejami niti ni bilo mogoče videti. Tukaj pa...ohoho.

Grem po revijo in me ni eno uro. Seveda sem zdaj že stara mačka tukajšnje zaloge in dobro vem, katere revije pridobijo na vsebini z reklamami in katere dejansko ponujajo kaj zanimivega za moj predal z idejami.
Skozi zimo se je nabralo kar nekaj revij. Nahrčkala, namedvedkala... sem tudi knjige.

Vedno znova me navduši I. Johannson s svojimi idejami, izdelki, predvsem pa s tem, da veliko črpa iz narave.
 
Pokukajte na njeno spletno stran www.dekoliebe.de in mogoče tudi vas prevzame.
Zadnjič sem med priročniki na trgovinski polici naletela na knjigo avtorice B. Brändle. Njene članke sem zasledila v eni izmed revij. Noro domiselne ideje.
Ko sem zagledala njeno ime na naslovnici, sem jo nahitro prelistala in švig z njo na blagajno.Zdaj je moja. Žal niste imeli te sreče videti moj otroški nasmešek, ko sem s knjigo v roki odhajala iz trgovine.


Knjiga je čisto nekaj drugega kot vezane ideje drage Imke. Ne razumite me napak. Obožujem njene ideje. Vse delujejo tako preprosto, čisto, skoraj sterilno.

V novi knjigi pa je vse pisano, živahno, packarija in čaranje.Svetovne ideje.

In zdaj... Imke Vs. Bine.
Katera me bo bolj prepričala? Katera bo zmagovalka pomladnega ustvarjalnega dvoboja na moji delovni mizi? Hm........?
 
Kaj trobezljam! Saj še nikoli nisem naredila nekaj točno tako, kot je bilo predstavljeno v reviji ali knjigi. Pač ne znam biti nekdo drug. Karkoli bo že nastalo, bo prikazano na tem blogu, če le ne bo kak ponesrečen zmazek.

Imate tudi vi svoje priljubljene ustvarjalne avtorje, knjige ali revije?

Komentarji

  1. Uau, ti zavidam, ker imaš možnost tolikšne izbire revij in knjig. Daj še kako fotko iz knjigic, da si tudi drugi napašemo oči ;) Jaz revij niti ne nabavljam toliko, imam pa kar precej knjig s področja notranjega oblikovanja
    http://florinca-miniblogec.blogspot.com/2010/07/notranje-oblikovanje.html

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave